Pure Yoga

kratka-crta8.png

Vadba povezuje jogijske položaje (asana), dihanje (pranayama)in umirjanje ter osredotočanje uma. Prepoznavamo svoje fizične in umske potenciale, medtem ko urimo pozornost, moč, gibčnost in sproščanje. Vadeče se spodbuja naj spoštujejo svoje lastne zmogljivosti, zato položaje prilagajamo, uporabljamo pripomočke in oblikujemo variacije položajev, ki so varen izziv cone udobja posameznika.

Sklopi položajev so na vsaki vadbi drugačni, delujejo celostno, ter zmeraj predstavljajo izziv. Vodena tehnika sproščanja ob koncu vadbe sprošča, resetira in ponovno vzpostavlja ravnovesje simpatičnega in parasimpatičnega živčevja.

Niso potrebne predhodne jogijske izkušnje. Vadbe vodi Katja.

 

Karma Yoga

Vadba primerna za začetnike. Osredotoča se na pravilne poravnave položajev, počasnejše zaporedje gibanja in osredotočanje na dih. Vadeči lahko pričakujejo strukturo položajev, ki bodo krepili hrbtenico in trup, ter razstrupljali telo.

Plačilo za vadbo so prostovoljni prispevki. Celotni znesek zbranih prispevkov bomo namenili lokalnim humanitarnim ustanovam in društvom za zaščito živali (to je naša karma).

»Karma joga« vadbe so odličen način za vadbo joge v okviru svojih finančnih zmožnosti, hkrati pa podpirajo dober namen in nas povezujejo z drugimi na globlji ravni zavesti. »Ljubezen in nesebični odnos sta osnova vseh resnično velikih dejanj. Takrat ko je srce polno ljubezni in nesebičnosti, se to izraža v mislih, besedah in dejanjih.« 

Vadbe vodi Maša.

 

Prenatal Yoga

sonce2.png

Vadba joge med nosečnostjo ima čudovite koristi. Izvajanje jogijskih položajev krepi maternico ter mišice medeničnega dna. Izboljšuje prebavo, razgiba hrbtenico, lajša utrujenost in napetosti in revitalizira notranje organe. Vadba joge lahko ublaži tudi številne običajne nosečniške tegobe kot so slabost, zaprtje, krčne žile, otekanje in bolečine v hrbtu. Dihalne tehnike (pranayama) umirjajo in sproščajo ter dajejo materi večji nadzor nad njenim dihanjem tudi med samim porodom.


Kljub temu, da je prenatalna joga eden najboljših načinov za ohranjanje zdrave nosečnosti, se pred priključitvijo prosim posvetujte s svojim zdravnikom. Primerno za nosečnice po dopolnjenem prvem trimestru.

 

Wake up Yoga

karma.png

Pričnite dan tako, da se boste počutili čudovito v svojem telesu! S prijetno prebujenimi mišicami bo vaš korak v nov dan lahkotnejši. In lažje se boste spoprijemali s stresom vsakdanjika ali ga morda sploh ne boste začutili. 

Naj postane povezava telesa in duha rutina, ki vas bo krepila na vseh nivojih.