Sočni jajčevci

2.jpg

Tadatata, melancani vsebujejo nikotin. Morda jih imam zato tako rada! S pisanjem sem pričela tako, ker sem najprej razmišljala, da bi bil naslov recepta “melancani namesto cigaretke”.

Šalo na stran, melancani oz. jajčevci vsebujejo zdravilne učinkovine, ter vsebujejo antioksidante. Vitamini so tudi v lupini, zato jih ne lupim.

Najraje jih pripravljam sama. Takrat so mi najboljši. Z neznanskim užitkov pripravljam jedi z njimi. Kadar čakajo name v hladilniku ne spustim nikogar zraven.

Recept, ki ga pišem danes mi je najljubši. Enostavno. Hitro. Dišeče.

Najprej potrebujete kuhinjo v kateri se odlično počutite. K temu dodajte kozarec z vinom in na zdravje, pričnimo s pripravo kosila!

 Sestavine (4 osebe):

  • melancani oz. jajčevci, 2 velika

  • paprike 3x

  • paradižnik 0,5 kg

  • olivno olje

  • česen 6 strokov

  • rožmarin

  • mediteranske začimbe

  • testenine /riž/ koruzni zdrob

 Moj namig sta sveži rožmarin, ter domače olivno olje. Če tega ni tokrat, pa bo naslednjič.

Priprava:

Melancane narežem na kocke, ter jih pustim, da se odcedijo. Medtem pripravim česen, ga narežem na koščke in narežem na trakove papriko. V ponev vlijem olivno olje, ter na njem popečem rožmarin in česen.

Tole pripravljam na blagem ognju. Dodam papriko, da se še nekoliko popraži, ter nato melancane, ki sem jih prej popivnala s suho kuhinjsko krpo.

S kuhalnico vsake toliko premešam. 

Paradižnik! Narežem ga na kocke in že je pravi čas, da ga dodam preostali zelenjavi v ponvi.

Upam, da niste pozabili ob kuhi na požirek vina. Lahko si požirek delite tudi z zelenjavo v ponvi.

Začimbe, ki jih boste dodajali naj bodo prilagojene okusu in potrebam izbrancev, ki bodo uživali ob vašem kosilu.

Za moje ljube dodam sol, malo malo kajenskega popra, origano, peteršilj, bazilika.

 Zraven te zelenjavne omakice lahko skuhate testenine, riž ali polento.

 Naj vaše kuhanje ne bo preresno. Tako kot življenje! Uživajte v njem.